Automate your Marketing
with Womplify




 
Nurul's FotoPage

By: Nurul Hidayah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Sunday, 30-Nov-2008 04:07 Email | Share | | Bookmark

assalamualaikum...wat kwn2 semua sila lah ke blog daku yg baru je di hasilkan

http://ummi-amsyar.blogspot.com


Tuesday, 7-Oct-2008 13:57 Email | Share | | Bookmark
~~kenangan di pagi raya~~

 
 
Assalamualaikum...lamanyer x update fp...kali ni update dgn gambar2 raya..xbanyak pun amik gambo...raya tahun ni beraya di rumah mertua di kelana jaya jer...tahun ni juga x beraya sakan cuma beraya rumah adik beradik ku jer hubby pun x berapa sehat...sederhana je tahun ni cikit jer gambar2 yg dpt di abadikan



maksud di bawah ni pasti semua tau...Amsyar nak dpt adik...rezeki bulan Ramadhan..syukur alhamdulillah



Friday, 29-Aug-2008 08:07 Email | Share | | Bookmark
salam Ramadhan



Buat teman2 yang kukasihi di sini ingin ku mohon kemaafan segala kesalahan,keterlanjuran kata...moga kedatangan ramadhan yg mulia ini dpt menyucikan hati kite..
Rebutlah peluang beribadah di bulan maghfirah ini


Friday, 8-Aug-2008 12:27 Email | Share | | Bookmark
::-AMSYAR::-

 
 
 
View all 6 photos...

Amsyar naik kete kuda kat IOI mall


Amsyar di taman kelana Jaya


Amsyar dlm cawan tu ms dia kat tesco extra shah alam


Tuesday, 22-Jul-2008 13:47 Email | Share | | Bookmark
~~KHARLEEDA~~

 
 
 
View all 5 photos...
sapa kharleeda ni??...hehe daku dapat anak buah baru,baru je lahir 16hb 7 baru2 ni...ini anak buah ku yg ke 15..huhuh ramai dah anak buah ku...yg ke 16 coming soon bulan 9 tambah sorg lg..ramai dah cucu mak aku.. bwh ni pic2 kharleeda..nti acu dtg rawang lg yer kharleeda







[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net